Prekių pristatymas į namus/ofisą (toliau Baby-store.lt vadinamas Pardavėju)
v Prekes Pirkėjui pristato DPD kurjeriai. Pristatymui gali būti taikomas mokestis, dėl kurio Pirkėjas yra informuojamas užsakymo metu. Sandėlyje esančios prekės po apmokėjimo pristatomos per 1 - 3 darbo dienas (dėl įvairių aplinkybių kurjerių tarnyba gali užtrukti ir ilgiau). Užsakomų prekių pristatymo terminai aptariami individualiai. Šiuo metu skelbiama akcija ir užsakymus nuo 150 eur pristatome nemokamai Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją).
v Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią ir teisingą prekių pristatymo vietą.
v Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
v Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
v Gavęs prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė) bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą ar sutikus priimti siuntą be pažeidimų užfiksavimo kurjerio informacinėje sistemoje, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės. Jei vis dėlto siuntinys buvo priimtas su pažeista pakuote būtina prieš išpakuojant užsakymą padaryti nuotraukas arba nufilmuoti - viduje esanti prekė/-ės dėl netinkamo gabenimo gali būti sugadinta/-os.
v Jeigu Pirkėjas, priėmęs siuntą, pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką, nepilną komplektaciją ir pan., apie tai nedelsiant (ne vėliau kaip per 24 val. nuo siuntos gavimo) informuoja Pardavėją. Pardavėjas gali paprašyti atsiųsti įrodymus: nuotraukas ar video medžiagą. Pasitvirtinus skundui tariamasi dėl sprendimo: pinigų grąžinimo, prekės keitimo ir pan.
v Jei užsakymą kurjeris grąžina Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės: neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama Pirkėjui jos nepriėmus, Pirkėjas privalo padengti prekės siuntimo/grąžinimo kaštus, t.y. jie yra išskaičiuojami iš grąžinamos sumos. Pakartotinio persiuntimo paslauga apmokestinama.